Bloggintresserade

fredag 19 juni 2009

TREVLIG MIDSOMMAR

Jag skulle så gärna vilja gå in till var o en o önska er en Trevlig Midsommar, men jag har sån värk så jag klarar inte av det. Jag vill inte bara göra de till några o sen inte till alla.


Jag hoppas att ni får min hälsning på detta sättet. Ni är underbara, tack för era kommentarer. Det kommer en dag då jag ska traska runt till er, de kommer , de kommer.


Av hela mitt hjärta önskar jag Er en TREVLIG MIDSOMMAR. Hoppas på strålande väder, god mat o med gott sällskap.


Va rädda om er.


Puss I Pannan


 


 



 


( i fall någon har skickat mail så har jag inte kunnat komma in där, så det är därför ni inte har fått svar. ja de är både här o i hotten )


Kai, jag har inte kunnat svara på ditt sista sms, jag vet inte varför ? Men en lång HK    =)

1 kommentar: