Bloggintresserade

onsdag 17 juni 2009

Hemresan / Bilder

Kan inte sitta vid datorn så jag får försöka lägga mig. Dessa bilder la jag in för några dagar sen, de är lite bilder från hemresan när jag hade varit o hälsat på Nightstar.


Sov gott när det blir dags.


Puss I Pannan


 


Här är nissen som körde hem. Jag lovar att han satt o tuggade godis under hela resan de va ganska jobbigt. Tog godiset slut så fanns det annat att tugga på, det kändes inte riktigt säkert när han satt o letade i påsarna.



 


Det blev lite bilder från bussen oxo.



 



 



 



 


Det va så fint.



 


Det speglar sig lite  =)



 


Hann inte riktigt med att ta på det jag ville ha, men det gör inget.



 


Vättern



 



 


Här hann jag inte heller med att fota på Visingsö



 



 



 


Sitter fortfarande i bussen o fotar.



 



 



 


Även dom två sista bilderna är tagna från bussen, jag bara älskar dessa bilder.



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar