Bloggintresserade

torsdag 11 juni 2009

Min resa / Bilder

Bussresan till Norrköping va avkopplande, ja kanske inte dom första milen för busschauffören tjatade hela tiden. Munnen gick i ett, o jag hade svårt att höra vad han sa så jag fick säga ; - VA Va Va VAAA ..


Sen satte jag på min mp3 o spelade härlig musik. Jag drömde mig bort, jaaaa de gjorde jag. Till en underbar bussresa som gick till Spanien, men det kan jag ta en annan dag.


Det blev några bilder o jag har svårt att ta ut en av varje så de blir som det blir, det är många bilder som kommer vart efter.


( tjat pellen )



 


Det är inte lätt att ta kort från bussen.



 


Här har jag kommit fram till dom. Det är så fint. Ladan är grannens.



 


Här är deras hus. Visst är det underbart ?



 


Lille Abbe, han vände precis på huvvet när jag knäppte .



 


En riktig gottegris är han den gamle gubben =)



 


Äppelträden va så fina, täta till tusen. Fick inte till dom på bilden, ja dom va läckra.



 


Här gottar han sig Abbe. Så söt o lydig. Jag försökte kela med honom men han va inte lika sugen som jag va. Jag kom på mig själv med att mysa med fingrarna på madrassen när jag hade lagt mig, jag har alltid Teddy på den sidan, men han va inte där då.



 


De va så läckert, de va som en lite värld av en massa pyssel.



 


Fågelholkar fanns de gott om , lika så pippisar. Här kom hacke knacke på besök men han va inte still när jag skulle knäppa, så jag fick väl bara en bra bild.



 


Här jagade vi humlor. Ja vi ville försöka få till några fina bilder.



 


Vilket inte alltid är det lättaste. Här gömde han sig rejält.



 


En liten bebbe humla  =)



 


Tittade man till snabbt så kunde man tro att man såg en bisonoxe eller nåt i den stilen.



 


Regndroppar är aldrig fel.



 


Inkans trollskog. De va svampar o troll. Ja jisses undra vad den bilden tog vägen på svamparna ?



 


Detta va lite från första dagen jag va där.  Vi grillade o hade det riktigt mysigt.


På kvällen hade jag lite ont, o foten va svullen på mig fast de va inte så farligt som de hade varit innan.



 


Ja de va min sexiga fot... Blek o fet.


Det blir fler bilder sen. Jag håller på att minska ner dom lite.


TACK igen för jag fick komma till er o koppla av.


 


Puss I Pannan


 


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar