Bloggintresserade

lördag 21 november 2009

SVAR TILL M Y T O M A N E N

Ja du d e ju så synd om dig så.. klag klag o åter klag. finns dom som har d sämre.. Alla tycka synd om Anneli.. Skriven av Jamten44 den 20 nov 23:22 


Jaja har du sniffat lim igen så de är därför du vågar skriva nåt ?


 


Fick du hjälp att skriva detta nu, någon som håller handen på dig..


 


Alla tycker synd om Anneli ? Nä skulle inte tro de. Det räcker gott o


 väl om 99% gör de då är jag nöjd.


 


Så lilla mytomanen har fått luft ifrån någonstans.. Inte illa =)


 


Trodde luften hade gått ur dig helt o hållet efter alla lögner o tomma


 ord om att betala tillbaka mina pengar. MEN det är ju som vanligt


 att du INTE vågar svara på de...


 


Du skyller alltid på alla andra, kronofogden har tagit hela min


 lööööön utan att tala om de för mig... Bullshit.


 


Chefen har inte satt in mina pengar x 2 nu jävlar ska han få... Bullshit.


 


Hur fan står du ut med dig själv ?


 


Ge mig mina pengar så jag kan fortsätta betala Teddys


 veterinärsräkning ditt fega kräk...........


 


Men du kommer att göra som vanligt, psssstttt poff duuunsta.


 


 


 


 


Hmm undra vad han tog vägen som ABSOLUT INTE LÄSER MIN


 BLOGG LÄNGRE =)


 


Måste ju bara tillägga att jag INTE behöver tycka synd om mig själv som vissa andra gör hahahahaha


 

2 kommentarer:

  1. Fick tydligen luft du me... *S* Ja du fan va ja bryr mig.. Har mitt liv nu... O fy fan va kul o retas.. O ja mår JÄVLIGT bra nu ska du veta!!!! Bara kul o läsa ditt skitsnack... O jävlar va rik ja e.. *NOT*

    SvaraRadera
  2. ALLTID varit min vän. Medans du är helt jävla störd. Sök hjälp... Ditt liv,, ja det är dit jag alltid har sagt att du ska dra... Åt helvete hahaha

    SvaraRadera