Bloggintresserade

tisdag 10 november 2009

FÖRKYLD

 


I 3 veckor har jag varit förkyld o haft en hemsk hosta. Det är värst på nätterna. Jag hostar så de känns som jag får sår i halsen för att inte tala om huvudvärken jag får.


Men jag får väl vänta ut de oxo som allt annat.


Mamma kommer in o hjälper mig att dammsuga o vaska golven sen, det ska bli så skönt för de ser ut som halva hösten samt sandlådan finns här inne.


Nu ska jag dricka upp kaffet innan jag plockar med resten.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. Lena i Los Angeles10 november 2009 kl. 17:21

    Hinner inte kika in så ofta på mina favoritbloggar. . . NU är jag här och ser att du är sjuk. Stackare! Krya på dig! Soliga hälsningar fr Kalifornien

    SvaraRadera
  2. Har inte sett att du har skrivit. Det är skumt men det syns inte att det är några kommentarer skrivna... Jag vet ju inte hur många jag missar ? Jag är oxo dålig att besöka bloggarna, o just nu är jag förkyld o har värsta jobbiga hostan. Inte roligt alls. En liten snö-regnblandat kram får du,, men bara liten annars fryser du ihjäl..... =) Kram

    SvaraRadera