Bloggintresserade

torsdag 5 november 2009

Ingen är ensam längre.

 


Teddy har varit jätteduktig. Dom tog bort utväxten plus att han hade 2 små utväxter under hakan som är skickade till lab nu.


Snutteplutten har fått sy lite men det är så fint. 2 tänder tog dom bort som va lösa, herregud han börjar bli gammal så det får man kanske räkna med nu då.


Han är fortfarande groggy så nu ska vi lägga oss, jag ska bädda ner honom så han inte fryser ...


Nu är jag ännu fattigare, men jag är glad att han klarade av narkosen , o jag är glad att jag fick låna till detta av banken annars vet jag inte hur det hade gått.


Så nu är de bara åb om en vecka då hoppas jag att proverna visar att allt är bra.


 


Nu är de bara en stor oro till som jag hoppas ska lösa sig snart.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. att allt verkar ha gått bra med Teddy's operation. Sköt om Er båda. Många kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. har tänkt massor på dig!!! Kramar Geddan ♥ xxx

    SvaraRadera
  3. got mail.....ha en trevlig Gustav Adolf dag! Kramar Geddan&Pusselbit

    SvaraRadera
  4. Vad bra att op. gick bra med Teddy! Men visst är man orolig innan. Hoppas nu helgen blir lite trevlig o här kommer gott kaffe! Kraam till dig!

    SvaraRadera