Bloggintresserade

tisdag 24 november 2009

Är jag för gnällig tro ?

 


Nu som först har Marcus fått träffa en läkare. De är inte klokt, de får ju bara inte gå till på detta sättet.


Från halv 2 tills 23...........


Läkaren hörde inget när han lyssnade på hjärta o lungor, ekg så bra ut, syresättning o allt sånt oxo.


Men dom ville ha en lung rtg innan dom kan säga om han får gå hem eller inte.


 


Jag va o tittade på soffan o den va jättefin. Den va mindre än min grupp. Jag hade bestämt mig när jag va hos Krister men sen när jag kom hem o såg mitt igen så blev jag osäker för att jag inte kanske får samma stöd när det gäller min värk.


OM dom inte hinner sälja den så ska jag dit igen o sitta till mig lite...


Men jag tror nog tyvärr att jag kanske inte kan köpa den...


Ahhhhhh jag blir tokig... De va ett bra pris på en mycket fin soffa.


Jaja, jag får tänka lite snabbt på de.


Nu ska jag ta värktabletter för nu värker de kan jag lova. Oron över Marcus har gjort sitt till..


Dröm sött......


Puss I Pannan


 


ps........ jo kenth, idag tyckte jag allt att jag fick lov att klaga va ? eller va säger du ?

1 kommentar:

  1. Inte undra på att du är orolig av dte jag läser! Här kommer tröstekramar till dig o en nattkraam!

    SvaraRadera