Bloggintresserade

tisdag 24 november 2009

IMSE VIMSE

 


Så hade jag fått lite fixat idag.. Elementet tog bara ca 3 år innan vaktmästaren kom till skott.


Persiennerna ,, tja 1år kanske ?  Men det fattas till ett fönster som han va tvungen att beställa hem.


Nä då, jag överdriver inte alls att jag har fått vänta så länge. Jag har pratat med dom, skällt på dom osv.


Tyvärr kan man inte längre hålla på hyran som man kunde innan annars hade jag gjort de.


Då är de bara att vänta o se hur länge de tar innan jag får det sista fönstret klart...  1 vecka ? 1 månad ? 1 år ?


Skulle sätta mig o fixa över Rohdes bilder till datorn nyss o jag satt o letade efter det "rätta hålet" att plugga in usb-kabeln med men det va inte lätt..


De va inte så konstigt heller för jag hade en kamera som heter Olympus o en kabel som det står Nokia på ... Hahahaha hon hade tagit fel kabel ... Så kan de gå man vi pratar för mycket...


Är det något bra på teven ikväll ?


Puss I Pannan...........


(imse vimse hade inget med detta att göra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar