Bloggintresserade

lördag 21 november 2009

GOD MORGON

 


De va inte många timmars sömna här inte. Vaknar o de känns som en ångvält har kört över mig x antal gånger..


Ja du din sur jamte nu blir de ännu mer gnäll o klagande så höll för öronen o blunda allt vad du orkar.


Varför sa jag surjämte ? Jo de va så han själv beskrev sig precis i början då han tog kontakt med mig.


Senare ska jag skriva lite, oj oj oj fasen de blir ännu mer gnällande så jag skriver inte mer nu om de för då är jag rädd att sur jamten som tycker synd om sig själv inte klarar av de. Stackarn  =)


Alla ni andra ha en toppendag.... Du jamten44 dra åt he****te ..


 


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. Jag tycker inte synd om dig, du är jätteduktig! En superfin fotograf. Tack för all hjälp. Kram. Hoppas du kan krama Liam snart. Geddan.

    SvaraRadera
  2. Ähh de är bara mytomanen som håller på. Men nu får han lite mer att läsa så då kanske han sover gott inatt =) Hoppas du har haft en bra dag. Tack du fotar fint du me, visst är det roligt. Ja jag hoppas att jag kan krama Liam snart, mycket snart Go natt o sov gott kramkram

    SvaraRadera