Bloggintresserade

onsdag 4 november 2009

Ett problem !!!

 


Tack o lov så va ett problem löst. PENGAR PENGAR PENGAR, de är nåt som mytomanen känner till. 


Eftersom mytomanen inte har betalat tillbaka mina pengar har jag fått göra mitt bästa med att fråga banken om dom kunde hjälpa mig.


Jag sa som de va med ALLT o han såg att mytoman plockade ut pengar jämt så han trodde på mig, vilket känns väldigt bra.


Det som känns pest är att jag ska behöva ta ett lån pga någon annan som ställer till de för mig men skit samma jag är VAN.


Dom här pengarna ska gå till Teddys operation i morgon så det är bara att hoppas att det ska räcka men det tycker jag nog att de borde.


Jag hoppas att knölen han har visar sig vara godartad. Jag skulle bli förtvivlad om något hände Teddy. Han betyder så vansinnigt mycket för mig.


Jag är så orolig, har så ont i skallen har knappt sovit på 2 nätter men det finns en orsak till som jag hoppas ska lösa sig till det allra bästa.


Tidigt i morgon ska jag lämna ifrån mig Teddy o jag får inte vara med utan jag måste åka hem. Det är jättejobbigt.


Flera gånger tidigare när han har blivit sövd har jag suttit o väntat i bilen hela dan, bara för att kunna vara nära om det skulle hända nåt.


Oj nu måste jag dricka upp kaffet o åka iväg o ta svinsprutan. Det ska bli skönt när jag äntligen har fått den men jisses så nervös jag är..............


Jag hatar sprutor...


Puss I Pannan


 


 

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra för dig och för Teddy, puss puss ♥

    SvaraRadera