Bloggintresserade

måndag 9 november 2009

Så går de !

 


När man inte gör saker o ting som de ska vara.. Jag förstår inte varför man ska behöva ställa om klockan vartenda år för ?


De tar mig ca ett par månader innan ALLA mina klockor är omställda o då har jag inte många endast 3 st. 


Mobilen är fixad,,, dvd;n har jag oxo fixat - MEN jag fixade även bort ALLA kanaler så jag kan inte spela in nåt nu..


Så nu måste jag fixa tillbaka dom suck o dubbelsuck.


Videon i sovrummet är inte fixad så nu när vi kom in kollade jag på klockan för att se om de är dags att ta lite medicin, o de va de ju. Härligt.....


Nu när jag satte mig vid datorn som står precis jämte videon som inte är omställd ser jag att klockan inte är så mycket som jag först trodde....................... Skylla mig själv ?   Ja visst !!!


Nu tog jag min medicin tidigare än vad jag ska göra, ja de är ingen fara men den ska ju räcka ett helt dygn.... O 2 timmar är mycket, jaja de va ju inte första gången.


Vad har vi lärt oss av detta ????


JO ,,, Ställ om ALLA klockor så slipper det bli så här.


Jag blir så uttråkad nu när jag har varit sjuk i 3 omgångar, jag vill komma ut o gå, ta kort men har inte orkat nåt.


Jag hade med mig kameran ut innan o jag tog på allt jag kunde se.. Precis allt va fint idag ( inte ) , jag ska lägga in dom i datorn så får jag se om jag lägger ut nåt här sen =)


Det tråkiga är bara att MYTOMANEN kommer att ta exakt samma bilder, ja jag är trött på honom o hans kopierande av mig o det som jag gör.


Cybern är inte tillräckligt stor för oss båda. BACK OFF !!!


 

2 kommentarer:

  1. honom ãnnu? Skicka ANTICIMEX pâ ohyran dã! Var glad han inte kopierar banklãnet en gâng till..
    HKHK/////kai

    SvaraRadera
  2. han du vet, som du inte blir av med, en copycat???? Det finns såna...... kramkram/Geddan

    SvaraRadera