Bloggintresserade

onsdag 25 november 2009

Jag måste, ,, ,, ,,, , men jag orkar inte

Ännu en regnig o grå dag. Vaknade i morse av en sån hostattack.. Hesheten har blivit mycket bättre, men hostan är kvar så de går åt rätt håll.


Vaktmästaren va ju här igår o fixade lite, jag försökte vara så trevlig som de bara gick. Ja han oxo. Men vi går inte ihop. Ja de är inte många som går ihop med honom om jag ska vara ärlig.


Det är stor skillnad på människor, idag ringde Elitservice för jag har lite strul med kyl o ugn men de va inget fel på kylen.. Han försökte ändra lite på värmeslingorna i ugnen för den värmet ojämt annars va de inget fel där heller.


Men här är det stor skillnad när de gäller att utföra arbetet. Dom kommer direkt, är hur trevliga som helst... Jag hade fixat lite kaffe så vi satt o pratade en liten stund om allt möjligt ... Men Alf o resten av gubbarna på Elitservice har alltid,,, alltid varit trevliga att ha o göra med.


De är ju inte ofta jag har en man liggandes på knäna så jag passade på att knäppa av en bild... Visst är de mysigt =)



 


Han är allt sexig =)



 


Usch jag skulle behöva handla lite,, sen måste jag hämta böcker på biblan, men jag orkar inte. Jag måste, ,, ,, ,,, , men jag orkar inte.....


Måste NU................... Hej.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar