Bloggintresserade

tisdag 24 november 2009

Förtjocknad ?

 


Nu som först är Marcus hemma. Ja han kanske har varit hemma ca en halvtimme.....


Dom gjorde rtg på honom o dom hade sett nåt på vä - lungan som han hade vätska i för ett tag sen.


Marcus sa att läkaren hade sagt att de såg ut som en förtjocknad ?  Ja jag vet inte om de stämmer, men OM han inte blir bättre om två dagar ska han söka läkare igen...


Annars är det ingen uppföljning, vilket jag tycker är dåligt eftersom hans immunförsvar inte är hunda efter hans pancreatit... =(


Nåja, nu måste jag försöka sova har spänt mig så hela dan så jag fick ännu ondare...


Sov gott


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. Skönt ändå att M är hemma igen! Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaa de är skönt, men jag är ändå orolig vad det är för förtjockad han har på lungan sas ? Hoppas du mår bra vännen. Kramkram

    SvaraRadera