Bloggintresserade

onsdag 11 november 2009

GOD NATT O SOV GOTT / Bilder

Är nyduschad, det är så skönt. Funderar på att lägga mig jag kan inte slappna av.


Börjar bli nervös inför morgondagen. Det är Teddys ÅB till veterinären...


Det blir till att gå upp tidigt så jag inte missar tiden.


Håll tummarna att proverna visar normalt..


Jag har ont i magen, nä jag ska mysa lite med teddy nu♥


Lägger ut lite bilder som jag har tagit innan men glömt lägga ut.


Dröm sött allesammans.


Puss I Pannan


 



 



 



 



 



 


Gullegrisen  brummar o tutar  ♥



 


Här ringer han till sin fammoo  =)



Han trycker o undersöker. Han är väldigt nyfiken.


1 kommentar:

  1. Tack för dina rader oxå! Gullebarnbarn du har!!! Hoppas du sover gott. Kram Geddan, nanar snart......zzzzzzzz ♥

    SvaraRadera