Bloggintresserade

torsdag 26 november 2009

Revben(en)

 


Jag ringde ner till vc i eftermiddags för att höra med dom om jag själv kunde göra nåt med nerven som ligger i kläm  ?


- Du äter ju redan den starkaste tabletten...


- Jo de vet jag, men de va inte de jag ville. Jag behöver hjälp med att få bort nerven som är i kläm.


- Ja men du får ringa i morgon på telefontiden så kanske vi kan skaffa en akuttid åt dig....


- ???  Ok ,, men,,,,,,,,,,,


- Ja eller om du kontaktar sjukgymnasterna så kanske dom kan hjälpa dig, men du får höra av dig i morgon i alla fall.


- Ja men tack de får jag göra då.


Fattar inte människan att de gör fruktansvärt ont ända uppifrån  nacken o ner under skulderbladet, lite längre ner ändå o fram på sidan under revbenen både fram o bak o upp förbi bröstet o uppåt.


Att sträcka ut armen är svårt, gör hemskt ont.


Ska försöka sätta mig skönt o kolla lite på tv strax. Funkar inte de får jag testa ryggläge...


Jaja nu blev de gnäll igen. Men se de skiter jag i.......


 


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar