Bloggintresserade

söndag 22 november 2009

MIN klagovisa

 


Man kan gnälla om mycket, men att gnälla om saker man själv kan fixa till är bara löjligt. Vädret kan man inte rätta till men man kan skärpa till sig även att man tycker att det är regnigt o trist osv. Ta vara på dom bra sakerna tex... Så nu vet DU de.....


 


Tillbaka till min lilla klagovisa,, jag har kommit på varför jag har så vansinnigt ont i axlar o armar nu.... När jag låg inne så kunde jag inte röra mig ordentligt i sängen för värken så jag använde ju handtaget på sängen o dom musklerna är inte vana att få jobba som dom fick nu...  


Jag är ganska smart ändå  =)


Har ätit jättegoda kroppkakor som mamma o hennes kusiner gjorde igår på sin kusinträff...


Nu ska jag ta o ringa " S " o se om jag hinner prata med henne innan min röst försvinner helt igen...


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar