Bloggintresserade

lördag 6 september 2008

TILL EXPRESSEN !!!

 


Har suttit o kollat lite på mina inlägg samt kommentarer. Jag trodde att jag höll någorlunda koll på vem som varit inne o kommenterat. Men tji fick jag. Jag har ju missat hur mycket som helst..


Alltså kan ju inte alla kommentarer registreras, för det är ju så jag har kunnat kolla upp de.


Det känns ganska pissigt när jag nu ser att jag INTE har sett detta eller kunnat svara på dom som har kommenterat.


Jag tycker att ni borde införa så man får ett pm för varje kommentar så man verkligen kan hålla koll på var när o hur. Man ska själv kunna bestämma OM man vill ha en sådan funktion.


Det ska inte vara svårt att lägga in sånt, jag tycker att det är viktigt för det känns lite nonchalant det känns som att man inte visar intresse o svarar tillbaka.


Alltså en kommentar kontroll.


Ordentlig Uppdatering av bloggarna.


Plocka bort alla gamla ( tomma )  bloggar, samt dom som inte har skrivit något.


Vad hände med Expressens Medlemmar ?


Under Medlem finns inte några som helst medlemmar ?


 


Till er som har skrivit kommentarer o inte fått svar ber jag om ursäkt. Jag har INTE sett detta förrns NU. *pinsamt*


Jag ska göra ett försök att hitta dom igen.


Ha en bra helg.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar