Bloggintresserade

fredag 26 september 2008

Farmors lille Liam =)

 


Huja som jag har väntat på att få se mitt barnbarn.. Nina mår inte riktigt bra så därför får ingen komma dit nu. Utan vi får vänta lite tills allt har lugnat ner sig.


Men jag har gråtit o gråtit av glädje. Jag stor tjöt när Marcus skickade över bilderna till mig för Liam är så lik Marcus.


Det va som att själv ligga på förlossningen igen, ja utan värkar då. Det är helt otroligt.


Som jag längtar tills jag får snuffa på honom.


Det kommer fler bilder sen, även på Nina o Liam. Vill att hon ska godkänna dom på henne först.


Här kommer Farmors lilla stolthet....


Tack för era goa kommentarer...


Jäsingens så glad jag är..... Jag spricker snart av stolthet...


 


 



 



 



 



Marcus jag är så stolt över dig o Nina. Älskar er.


Lilla Liam,,,, farmor älskar dig. Puss Puss o ta hand om lilla mamma nu.

2 kommentarer:

  1. jag blir avundsjuk på dig ! Bara att fortsätta o vänta ! Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis Farmor. En sådan liten söting, förstår att du är glad och stolt. Kram till dig.

    SvaraRadera