Bloggintresserade

söndag 7 september 2008

Men för helvete,,,

 


,,, vilket jädrans tjatande de va på Tony o David. Det gick ju inte att höra dom olika ländernas poängsättning. Tycker att de va enbart jobbigt, med en som talade engelska, en som bryter på svengelska o en på svenska...


Det va inte många som jag riktigt kände wow för.. Men det va några. Det va så man kände för att själv börja dansa. Tänk att få ge sig hän på det sättet. Släppa ut allt som man har inom sig. Passionen, kärleken, glädjen, styrkan, sorgen, ilska mm. Underbart !


Sen tyckte jag att poängsättningen som vanligt va helt åt skogen. Men men, smaken är ju som baken. DELAD =)


Något dödslyft som skulle ta Sverige till seger såg jag inte ?. Hmm kanske skulle putsat "brillorna" innan jag satte mig o kollade tv;n.


Hur som helst alla va duktiga på sitt sätt.


 


1 kommentar:

  1. Jag såg inte det hela! Ha det bra o kram på dig!

    SvaraRadera