Bloggintresserade

fredag 19 september 2008

" Jag har lekt i mitt liv " Tito Beltran

 


"Jag erkänner att jag har varit en kvinnorkarl, det skämms jag inte för."


 


Jag har lekt i mitt liv


Nu är jag lyckligt gift.


Ingen av alla kvinnor som Tito varit med har känt att han har gått för långt.


Ok Tito, har du haft små tjejer innan,, så du jämnför flickorna med vuxna kvinnor. Kvinnor som är vana att ta för sig av de dom vill ha ?


När du har gråtit o kollapsat under förhören så har dom tagit hänsyn till dig.. På ren svenska så har dom daltat med dig.


När barnflickan blev våldtagen,, va det någon som tog hänsyn till henne ?


Tog DU hänsyn till henne ?


NÄÄÄ, det gjorde du inte. O det gör du inte nu heller.


Du avverkar kvinnor på löpande band. Jag förstår inte hur dessa kvinnor ens kan gå till sängs med dig ?


Jag blir äcklad. Jag skulle aldrig ,,,, ALDRIG ens gå i närheten av dig.


Hoppas att du får ett långt j*vla straff.

2 kommentarer:

  1. Moooorning på dig!Jag har också dessa cd o min ena syster fick filmen i present! Härliga gossar, lite smörigt men ack så fina! Ha dte gott nu illena o kram med kaffe!

    SvaraRadera
  2. game over.............21 september 2008 kl. 17:10

    För jag vet precis hur det känns att bli våldtagen på riktigt. Det går aldrig över................. någonsin.
    Kramisar Åsa

    SvaraRadera