Bloggintresserade

söndag 14 september 2008

Ännu en dag

 


som har gått.  Har mått lite kasst i dag. Ont i halsen, huvet, ja va fasen, jag har haft extra ont i kroppen. Känner att jag börjar bli dassigare så nu ska jag snart lägga mig. Ska bara duscha först.


Kenth "smekte" mig på ryggen i morse ok, förmiddags för jag hade migrän o värk i kroppen.


Det funkade, jag kunde slappna av o somna en stund. Mådde lite bättre sen när jag hade vaknat.


Har varit ute på små promenader idag. Tagit lite bilder på cykel killarna, dom blev INTE bra *suck*.


Jag förstår inte varför jag inte klarar av att ta bilder nu ? Det vill sig bara inte.


Nu i kväll så har vi käkat kycklingfile, very very hot sådan. Det va gott. Men jag saknade lite sallad till.


Jo visst ja, i eftermiddags så stod grannen Maria med familj o pratade med mamma, så jag gick ut en sväng när hon säger;


- Du har fått blombud.


- Vaaa ?


- Jaaa, du har fått blombud.


- Nää, vaaaa ???


- Jooooo du HAR fått BLOMBUD, jag ställde det själv utanför din dörr.


- Asch de har jag ju inte. *skrattar lite osäkert*


- Joooo titta då.


Jaha, jag visste inte vad jag skulle säga eller göra, så jag traskade ut o kollade. När jag öppnade dörren så,, JAAA det står något utanför ?!..


Fattade NOLL. Dock inget ovanligt  =) 


Det va så fint "inslaget" med ett vykort på. ( jag ska ta bild o lägga ut de, har glömt att ladda batterierna)


Då fick jag en fin blomma av dom bara för att det har varit jobbigt ett tag nu...


Fasen, jag verkade nog mest otacksam, men det va jag INTE... Jag blev bara lite chockad. Jag är inte van att få blommor. Jag är alltid den som ger bort dom istället.


Så jag säger igen. Tusen tusen tack för det fina kortet o den fina blomman. Jag blev JÄTTEGLAD, även att det kanske inte märktes  =)


Nä nu är det dags för en shower, then sängen. ZnarkeliZnork  =)


Sweet Dreams



 


 

5 kommentarer:

  1. game over.............14 september 2008 kl. 23:22

    Du om nån förtjänar väl blommor!!!!!! Jag förstår dem så väl ska du veta. Tack för din kommentar, ja jag ska hålla mig på banan nu, men det går faktiskt lättare när man har ett eget hem :))
    Tro inte att jag glömt dig å dina vackra bilder gumman. Sen vill jag skicka massor av helande tankar till dig så du får tillbaka kraft å energi. Ska tänka jätte mycket på dig. Bamsekram från mig till dig!!!!!!!! Åsa

    SvaraRadera
  2. en blomma (eller två) kan göra susen. Det är värt att komma ihåg...Har tänkt mycke på dej,min "dotter" :) Trodde du hade tröttnat på meeej...hehe.. Hoppas att du mår så fint det bara går och kramar (försiktigt) om dej..Fniss,en gång mamsi ,alltid mamsi??Vi MÅSTE bara titta in till varandra lite oftare.Blir väl mer nu när det är höst och vinter...Sköt om dej...och din Kenth ;) //Kvastmamsan

    SvaraRadera
  3. game over.............15 september 2008 kl. 12:48

    Hoppas att du känner dig bättre idag. Så tråkigt när andra mår dåligt. Man är så himla maktlös då. Vill bara plocka fram trollspöt å trolla alla friska, krya å glada. Ha det så bra du kan å som sagt hoppas du mår bättre redan. Kram/Å

    SvaraRadera
  4. Skriv ett brev...om du vill och behöver....Jag lyssnar :) Kraaam

    SvaraRadera
  5. DET ÄR, NÄR BLOMMORNA KOMMER TILL ALLDELES RÄTT PERSON,, "KENT" FÅR NOG TA LEDIGT ETT TAG,, OCH SMEKA DIN RYGG, OCH,,,,,,, SÅ ATT DU MÅR BÄTTRE,,;-) OCH, ÄR DET SÅ? - ÄR DET SÅ ATT: KVASTIS OCH DU ÄR, MOR-DOTTER, ELLER GÖR JAG BORT MIG HELT NU,,,
    IAF. NATTA-KRAMAR HELA VÄGEN OM, PUSSEN PÅ PANNAN / SIR F

    SvaraRadera