Bloggintresserade

tisdag 23 september 2008

DU ligger,,,,,

 


,,, då gör det inget om jag fortsätter "sparka" på dig.


Va fan har jag gjort för ont ?


Jag vill inte ha någon värdelös kärlek. Kärlek är något helt annat som du aldrig kommer att förstå.


Jag klarar inte av hur mycket som helst. Men för dig är det ok att sparka på mig för jag ligger ju redan.


Jag har gett allt av mig själv. Jag va nära att få "dela" upp min familj om jag skulle hålla fast vid dig. O ja ,,, det va jag villig att göra.


Varför ?


Jo för jag trodde på vartenda ord du sa.


Du kan inte göra mig mer illa än du har gjort nu. Du önskar så mycket. Du har inte velat ta emot den kärleken jag har haft att ge dig. Så varför ber du mig om flera chanser ?


Det enda jag vill nu o ber om är att du ska lämna mig i fred. Jag vill ha tillbaka mitt liv.


Ett liv där jag mådde mycket bättre.


Tack för din kärlek, men den kan du behålla själv...........


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar