Bloggintresserade

torsdag 11 september 2008

Många tankar idag.

 


Jaha, då är Kenth på väg hem från Östersund. Nu har vi båda fått tänka över lite vad som händer. Ja jag tror att han har tänkt i alla fall, jag kan ju säga att jag har knappt gjort annat än tänkt hit o dit.


 


Ägnar en tanke åt 11 september attacken - ground cero. Det är inte klokt vad tiden går.


 


Ägnar även mina tankar åt barnen som rövas bort o mördas hitan o ditan. Fan lås in alla stollar o släng nycklarna.


 


Tito Beltran får oxo mina tankar - MEN DEN JÄVELN SKA NER I DJUPASTE, MÖRKASTE HÅLET... O där ska han stanna. Han är ett monster.


Ja även dom som visste om våldtäkten på barnflickan. Det spelar ingen roll om dom har lovat flickan att inget säga. Sånt måste man bara berätta... Undra vad dom skulle säga om det hände deras barn ?


Mmmmmmm vaa vaaaaaaaa vaaaaaaaaaaaa de skulle inte vara så jävla roligt vaaaaaaaaaaaaaa.


NÄÄÄ trodde inte de heller.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar