Bloggintresserade

onsdag 17 september 2008

,,,dom har jag sparat i mitt hjärta.



Mitt i natten - sa katten när han sket i hatten.

Nää usch så dum jag är. Är inte alls på humör nu, jaja, det är som det är.

Kenth han smeker ryggen på mig, o ja, kanske nåt annat oxo de vet man inte =)



sir fräs - nä då du gör inte bort dig. Kvast är mamsi på bloggen, jag vet inte varför jag har börjat kalla henne de ?

Eller jo de vet jag ju, hon är som en liten mamma här inne. Så det blir mamsi.

En bloggmamsi helt klart... O en go sådan.



Sitter nu o använder Mozilla o här går de faktiskt centrera texten direkt. Varför gör det inte de i windows ?

Konstigt !!!



Ska ta o hoppa i säng nu. Har varit så trött.

Kenth va hos diabetes sköterskan innan o jag följde med honom. Det är
ju även viktigt för mig o veta lite om hans sjukdom. O det va läskigt
det hon berättade, ja jag visste ju om att det inte är nåt att leka
med, men hon förklarade på ett sådant bra sätt. Så nu blir det till att
ta tag i vikten igen o försöka leva bra mycket bättre.



Herregud jag har ju snart ett barnbarn att tänka på oxo. Jag vill orka
med så mycket som möjligt. Det gör man inte när man är fet. Man orkar
inte springa runt o leka. O det vill jag kunna göra.



Nej, nu är det sängen som gäller. Skriver mer senare.

Ha en underbar dag.



O tack för era goa kommentarer, dom har jag sparat i mitt hjärta.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar