Bloggintresserade

måndag 22 september 2008

Man får inte vara glad

för länge.. Nää de ska gudarna veta.


Fick ju ett positivt besked från läkaren innan. O för en stund sen ringde diabetes ssk;an...


Jag har varit nere o tagit "socker" prov i dag.. Så nu vill hon att jag ska komma tillbaka på Onsdag igen för ett nytt prov för detta låg på 7,0. Ja då va jag fastande som jag skulle vara.


Så just nu befinner jag mig i ingenmansland, där man har varken eller.


FAN - detta känns inte roligt. Nu blev jag riktigt rädd  ........... Igen....


Men,,, jag har ju mig själv att skylla. Jag är en riktig godisgris, o jag är tjock... Hmmm som bäddat för diabetes.


 


Allt är bara skit o pannkaka.


Jag håller även på att avsluta mitt förhållande.. Japp den som jag träffade i början på året efter att ha levt ensam i över 11 år.


Det funkar inte längre, o det har inte funkat på ett bra tag.


Tufft tufft - thats life....


 


Fan oxo.............


 

2 kommentarer:

  1. jag blir ledsen när jag läser...Kan bara krama om dej,vännen.Önskar jag kunde göra mer..Tänker på dej.//Mamsi.

    SvaraRadera