Bloggintresserade

onsdag 24 september 2008

FÖRBANNADE NONCHALANS !!!

NÄR ska jag få hjälp med att komma in på mina sidor - mina recept mm ?
>> Det har varit FEL i drygt 2 år nu. Jag har skrivit och förklarat vad som
>> händer
>> när jag försöker logga in, jag har t om skickat printar som visar hur det
>> ser ut.
>>
>> Jag har fått prata med olika människor som LOVAR att det här ska JAG ta
>> hand om
>> så att DU slipper förklara det fler gånger.
>>
>> NU VILL JAG VETA VILKET ÅR NI HAR TÄNKT HJÄLPA MIG.
>>
>> Ska det vara så förbannat svårt ??
>> Ja ursäkta språket , men jag är något arg. Jag hörde på apoteket senast
>> idag att det va någon mer som hade samma problem.
>>
>> Tar ni inte detta på allvar ?
>> Att man ska behöva lägga både tid och energi på detta !!!
>>
>> Vad är meningen med att ha mina sidor när det inte fungerar ?
>>
>> Jag behöver hjälp NU.


 


APOTEKETS SVAR;


>> Hej Anneli !
>> Tack för ditt brev.
>>
>> För det första måste du ha en särskild e-legitimation för apoteket.se, som
>> du får från din bank eller Telia.
>> Mer info. om e-leg. finns på www.elegitimation.se
>>
>> Den här tjänsten har inte funnits i 2år.
>>
>> Om du har e-leg. och kommer in på den och det ändå inte fungerar så var
>> vänlig att ringa till oss på Apoteket Kundcentrum tel. 0771-450 450
>> Om du behöver komma i kontakt med vår Teknisk Support så är deras tider
>> må-fr kl. 07-19
>>
>>
>> Med vänlig hälsning
>> xxxxxxx
>> Apoteket Kundcentrum


 


MITT SVAR;


> Hej, jag loggade in så fort tjänsten fanns tillgänglig o det är ett bra tag
> sen.
> Dom har själva sagt att den har funnits så länge, så det är från Apoteket
> själv och
> inte mina ord.
> Sen har jag e-leg ( banken ), jag har allt som man ska ha.
> Och nu vill jag att ni ska rätta till detta på något sätt.
> Anneli


 


APOTEKETS SVAR ;


> Hej Anneli
>  Tack för din fråga.
> Jag beklagar att du inte fått hjälp.
> Vi har tittat i loggorna och ditt konto ser korrekt ut.
> Tyvärr har jag inte sett några skärmdumpar.
> Det är alltid lättare att felsöka när man har telefonkontakt så det vore bra om du kan kontakta oss på 0771 450 450.
> Gör det gärna samtidigt som du sitter vid datorn så vi kan notera ev felmeddelanden och vad de betyder.
> Då har vi också en möjlighet att kontrollera att din dator uppfyller de krav som behövs för att man ska kunna använda tjänsten.
>
>
> Med vänlig hälsning
> Apoteket Kundcentrum/ XXXXX


 


MITT SVAR;


Allvarligt talat så förstår jag inte vad ni sysslar med.
Det är längesen jag skickade dumparna, ni har fått dom 2 ggr.
Jag har RINGT till er, o NI ska ringa upp MIG.
NI har ringt upp FLERA ggr, men sen har ni inte gjort mer.
Det är samma visa varje gång vi pratar i telefonen.


Person nr 1..... Ställer en massa frågor osv osv osv.... JAG svarar alltid samma. Det låter, ja då tar jag
person nr 1 hand om detta så behöver du inte gå igenom detta IGEN.


Person nr 2...... Ställer en massa frågor osv osv osv.... JAG svarar alltid samma. Det låter, ja då tar jag
person nr 1 hand om detta så behöver du inte gå igenom detta IGEN.


Person nr 3 ......  Ställer en massa frågor osv osv osv.... JAG svarar alltid samma. Det låter, ja då tar jag
person nr 1 hand om detta så behöver du inte gå igenom detta IGEN.


Person nr 4......   Ställer en massa frågor osv osv osv.... JAG svarar alltid samma. Det låter, ja då tar jag
person nr 1 hand om detta så behöver du inte gå igenom detta IGEN.


OSV OSV OSV. Jag ringer upp ,,,, ni ringer upp,,, jag ringer upp,,, ni ringer upp. Till vilken nytta ??? Det händer
ju inget mer............ ?.......


Det hjälper inte att maila, det hjälper inte att skicka dumpar, det hjälper inte att kolla upp så det är min dator/mitt
e-leg som är OK. (vilket det är)
Det hjälper inte att ta det i telefonen, för ni fattar inte. O NI gör inget mer än ta hand om första samtalet
sen rinner det alltid ut i sanden SOM VANLIGT.


VAD mer kan jag göra / säga för att få detta att FUNKA ??????
Min dator ÄR felsökt - allt är felsökt.................
MIN dator uppfyller dom kraven som behövs. Hur kan jag veta de ?
JO det har funkat innan, o det är testat.....................
ALLT är kollat flera gånger om.


Jag blir så trött på eran nonchalans. Tar ni något på allvar ?


Anneli


Kan man bli annat än glad av ALL hjälp man får ???!!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar