Bloggintresserade

tisdag 30 september 2008

Marcus skickade en liten

 


filmsnutt på lille Liam innan. Ja till mobilen. Jag försökte lägga in den på datorn, men det funkade inte så bra. Ska se om han kan fixa de..


Jag fick en liten hälsning till farmor från en hickande Liam.


Jag är så lessen för jag skulle varit o hälsat på hos dom igår, men jag har nyst o känt mig lite konstig. Ja konstigare än vanligt.


Det känns inte som någon förkylning utan mer som en allergi. Men jag vågar inte chansa. Så jag är så tacksam för alla bilder o små snuttar jag kan få...


Liam är det sista jag titta på innan jag somnar, o han är det första jag ser när jag vaknar.  Det värmer i hjärtat på mig.


Ett par dagar till, sen så får jag hålla om honom.


Tänk att man kan älska någon så mycket även att man inte har träffat honom än...


Men hur kan man låta bli att älska en sådan sötnos..


Jaja,, jag vet, jag bara tjatar o tjatar om farmors lille kille nu. O det tänker jag fortsätta med   =)


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. game over.............30 september 2008 kl. 15:01

    Min stora pojkes farmor har aldrig sett honom, hon bara vägrar, å då har hon ju bara ett enda barnbarn. Vilken bäng kärring.
    Du blir nog den bästa farmodern Liam kan få tror jag.
    Jag hoppas att du snart får må så himla jätte bra som du förtjänar. Stora kramen Åsa

    SvaraRadera