Bloggintresserade

onsdag 24 september 2008

JAG HAR BLIVIT F A R M O R ! ! ! ! !

 


Himmel o pannkaka... Jag har äntligen blivit  F A R M O R...


Det blev en liten kille... Ja liten o liten, det vet jag inte än för dom hade inte vägt eller mätt honom när Marcus ringde...


En kille som kom till världen kl ; 16;59..............


En liten Farmors kille... En våg.....


Herregud , jag kan inte sluta gråta... Det är så mycket känslor i kroppen.


Jag skriver sen när jag fått veta lite mer..


 


2 kommentarer:

  1. game over.............24 september 2008 kl. 22:58

    GRATTIS!!!!!!! Vad glad jag blir för din skull!!!!!
    Våg oxå, vet du vad det innebär???? JO att det goda väger upp det jobbiga!!!!!!!! Bamsekram Åsa

    SvaraRadera
  2. Känslan att bli mor är stark!dom som vet säger att känslan att bli mor/far-mor väger ännu tyngre!En liten våg med,jag älskar vågar!krama honom massor.Pam

    SvaraRadera