Bloggintresserade

torsdag 25 september 2008

FÖRSTA bilden på LIAM =)

Har pratat igen med Marcus, han va på väg hem för att sova lite. Nina mår bra, ja det känns ju menar jag...


Alla mår bra. Marcus va lite förvirrad när jag frågade vad Liam vägde, han började på 4240, men sen trodde han att de va 3240. Jag ska fråga i morgon igen.


Det va lite för mycket för dom för att kunna ta in allt. Men han är så stolt min lille son. Jisses,,, min lille son har fått en egen liten son. Det är inte klokt vad tiden går fort.


Ja de här är i alla fall första bilden jag har fått. Inte så bra, den är tagen med mobilen. Hoppas att han sätter sig snart o lägger in bilderna på datorn så jag kan få några oxo...


Nä nu ska jag försöka slappna av lite o försöka sova.


Dröm sött.


 



 


Farmors lilla kille... Välkommen till världen o Grattis på din födelsedag.


Jag hoppas att jag snart får hålla om dig.


Puss Puss

5 kommentarer:

  1. Gosig liten kille! Ha det bra o kraam!

    SvaraRadera
  2. ...vad sötis! Jag har också en liten Liam hemma eller så värst liten är han kanske inte längre =)

    SvaraRadera
  3. game over.............25 september 2008 kl. 13:35

    liven. En liten plutt som inte vet så mycket om världen än. Å han kommer nog att få det riktigt fint liv. Han har ju trots allt en toppenfarmor. Kramar om er allihop. Åsa

    SvaraRadera
  4. det var en riktig liten "söting"! Kram på dig Farmor !!!!!

    SvaraRadera
  5. söööööööööööt och så liten,. tänk så goa dom är,.kramar i massor

    SvaraRadera