Bloggintresserade

fredag 12 september 2008

Övergångs ålder ?!.

 


Näää de kan väl ändå inte vara möjligt ? Jag har börjat svettas som en gris, ko, ja ta vad du vill.


Visst jag har svettats innan pga, mediciner, värk, fetma =) osv....


Men nu är det HEMSKT.... Det är som om någon har kastat en hink med vatten på mig. Önskar bara att de vore så, o med kallt vatten. Jag är så varm.


Det räcker med att jag går en liten bit så splaff blir jag genom blöt. Det är t om jobbigt att duscha. För när jag är klar, så är jag så varmt o drypande genomsur........................  =(


Så det blir till att ringa läkaren...  Oh så jag älskar alla dessa läkarbesök. Jag kan ju lika gärna lägga pengarna där, jag har så mycket så jag vet inte vad jag ska göra av alla goa härliga pengar.....


Tsssttt. Skit e va de e.


Har pratat med svärmor i dag i telefonen. Hon hoppas att vi ska lösa våra problem. Ja det hoppas jag oxo. Vi får se hur det känns nu när han kommer hem. Det blir en dag i taget.


Foto tävlingen i Taberg är förlängd t o m den 30 sept. Så jag får väl ge mig ut igen o försöka ta några bra bilder.


Den andra tävlingen avslutas i morgon kl 12;00.. Den som har flest röster då vinner... =)


Ganska logiskt va hahaha..


Den som jag la in många bilder till vann ju inte jag då.. Nää, det visste jag redan. O även den som är i morgon kommer jag inte heller att vinna, för det är en bild som är såååå fin som kommer vinna.


Jo de är jag hundra på.


Men jag tyckte att min va lite kulig i alla fall.


 


Klicklänkar


VINNAREN I PC FÖR ALLA


TÄVLINGEN FÖR ZOOMIN.SE AVSLUTAS DEN 12;E


TABERGS TÄVLINGEN SLUTAR DEN 30;E SEPT


Japp de va dom tävlingarna...


Ni får gärna hålla ögonen öppna i fall det finns andra foto tävlingar. Jag älskar ju de,,, även att jag inte vinner......


Nu får ni ha en bra natt, med härliga drömmar.


Dom sista nätterna har jag drömt om min pappa o farmor. Att jag som vanligt ska ta hand om dom när dom dör.


Varför ??


Det börjar bli jobbigt med dom drömmarna.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar