Bloggintresserade

tisdag 9 september 2008

Sadness







 


                  

 

Allt känns så tomt. Allt känns så jobbigt. Känner mig långt bort från allt.

Har en sån längtan efter det jag trodde skulle finnas i mitt liv.

 

Kärlek

Trygghet

Tillit

Ömhet

 

Ja , allt, jag förstår inte varför det ska vara så svårt.

Jag har frågat mig själv om det är kärlek, eller vad det är för känslor Jag känner.

 

Är Jag kär i tanken på att vara kär ?

 

Nej, det är inte så. Utan det är riktiga känslor, men räcker dom för att gå vidare ?

 

Det är det Jag inte vet.

 

Vad känner Du ?

Vad vill Du ?

Vill Du tillräckligt med Mig ?

Kommer Vi att ta oss igenom detta ?

 

Det är bara en massa frågor, men inga svar !

 

    

1 kommentar:

  1. från en blivande mormor till en blivande farmor !

    SvaraRadera