Bloggintresserade

onsdag 17 september 2008

- Det borde följas,,,,



en manual till varje karl. Tänk så smidigt det hade varit.

Dag 1. Ladda upp honom o han kommer att vara livet ut.

Dag . Det finns en power knapp, som du kan använda när du behöver osv osv.



Är han lite gnällig o tjurig så står det precis vad du ska göra för att han ska bli på bättre humör.



Börjar
han bli lite små pilsk o du inte är de, så finns det förklarat på en
sida oxo, hur du ska hantera honom.. Ja eller så slänger du in honom i
en kall dusch....




Nää
fy snacka om torr humor. Ja på tal om torr humor så kollade vi på en
skit film härom kvällen. Jiddra inte med Zohan... Den går på bio nu.
Jag kan inte förstå att folk betala för att se sån skit. Jag led i
nästan två timmar.




Varför tittade jag klart ? Jo, vi hade en tv-kväll. Så jag ville vara en snäll sambo o inte gnälla =)



Nä nu ska jag läsa hur det går för Beltran.. Hoppas att dom låser in honom för gott o slänger nyckeln.



Ha de bäst








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar