Bloggintresserade

fredag 19 september 2008

"Jag som är så KÄND " Tito Beltran Våldtäktsman eller ej ??

Undra hur många Mr Beltran har varit på ?


Ja då menar jag att han har bedragit sin kära fru åtskilliga gånger. Men vem vet om han har våldfört sig på någon annan ?..


Lilla Fru Beltran. Han som är såååå känd kan ju göra sånt här. Som sjömännen som har en flicka i varje hamn. ( de rrrrullar, de rrrrullar, de rrrrrullar tjohej )


Fru Beltran står bakom sin ack så oskyldiga make. Ja han som INTE har varit på någon barnflicka alls.


OH NOOO WAY !


Vad ger frugan för signaler ?


JO det är fritt fram att våldta alla här o nu. Fritt fram att våldföra sig på alla..


Men för guds skull ge er inte på någon som är villig då blir det inget roligt.....


Hur känns det att tvinga sig in i en ung flickas trosor ? Känns det härligt, sexigt, helt underbart ?


Fy fan, jag vill bara spy. Finge jag tag på en sån som dig så ,,,, skit samma, det är lika bra att jag inte säger för mycket. Jag har ingen lust att få sitta i din närhet ( finkan )


Hallå lilla gubben Tito.. Du bär dig åt som ett litet barn. Stå i stället för den du är, en riktig skit stövel. Jag tycker synd om dina barn. Tänk på att allt det du gör går även ut över dom.


Mmm de är nåt du skulle tänkt på innan du doppade pytten här o där.


Jag hoppas att du blir häktad o satt i fängelse länge länge läääänge.  Du förtjänar att få sitta där sen hoppas jag att du blir någons lilla söta bitch. Då får du äntligen smaka av, på det du själv tycker så mycket om. Att våldta o våldföra sig på andra.


Nå hur känns de ?  Inte så bra vaaaaaa !!!


Du är inte så jävla smart heller. Du står o säger att du är känd över hela världen så du kan absolut inte gömma dig.


Oh noooo, så du säger de...


Har du hört talas om Bin Laden ?


Jag lovar dig att han är mer känd än vad du nånsin kommer att bli. O vet du vad ????


Joooo han är mega känd över hela världen o han har GÖMT SIG. HAAA HAAA HAAAAAAAAAAA.


Sug på den du...........


 


Nu ska jag lägga mig med gott samvete. För i dag har jag varit en snäll " f l i c k a "...


Jag har inte svurit åt någon, inte knuffat någon heller. O bäst av allt, jag har handlat lite saker till mitt än så länge ofödda barnbarn.......


Don´t you just  L O V E  it............. Oh yes..


Sweet Dreams



 

1 kommentar:

  1. DU ÄR FORTFARANDE ALLDELES RASANDE, - DET ÄR JAG OXÅ, - JO, HAN GER VERKLIGA, STOPPA-FINGRET-KRÄK-REFLEXEN, EN HELT NY BILD, AV "JAG-ÄR-EN-OSKYLDIG-VÄL-KÄND-OPERA-SÅNGARE-VAD-ÄR-DET-NI-SÄGER-OM-MIG?-JAG-KAN-BLI-SÅRAD-VILL-INTE-BO-I-SVERIGE-LÄNGRE,,, - JAMEN, STICK DÅ, ALLTSÅ EFTER STRAFFET.................
    GUMMAN TA DET LUNGT OCH FINT NU, KARAMELL-KRAMISAR-PÅ-DIG / SIR F

    SvaraRadera