Bloggintresserade

onsdag 6 augusti 2008

Storchen ???

 






 

Ja ok inte Storchen, eller ???

 

Jippiiii snart kommer   Nä de va ju inte Storchen  =)

 

Jag kan ju inte bli annat än glad o vilja Tjohoo...

Kände mig ganska snuvad på en hel jäkla månad, jag hade ju glömt att mellan aug o okt är ju sept.......

Inte roligt alls. Nu får jag vänta en hel månad till.

Jaja,, då hinner jag planera lite till. Vad jag ska fixa osv.

Ska köpa ett skötbord till dom, med tillhörande underlag o kiss skydd.  Så här ser skötbordet ut.. 895 :-

 


( bilden blev lite knackig för jag tog bort den vita bakgrunden o gjorde en svart istället, vill ju att det skulle passa in här )

 

Sen vill jag ju köpa så jag har lite här hemma oxo när farmors lilla barn kommer hit =)

En liten snuttefilt, napp, flaska, kläder, blöjor osv osv.

Undra om Nina sover hemma inatt hahaha.. Dom har fått besök av en liten mus... Klockan 4 i morse ringde hon sina föräldrar o sa att hon kommer dit o sover.. Hon vågade inte sova med lillmusen hahaha.. Nää då jag förstår henne, det hade inte jag heller velat..

Hoppas att dom hade fångat musen nu. Stackars sate.

 

Sen har jag haft besök av en sån läcker kille så man bara smälter... Ja jag fångade två goingar på bild..

 

 


 

 


 

 

 


 

Visst är dom väl sötast  =)

Han va så stilig Linus när han kom hit i sin nya tröja.. Han är en riktig charmör...  Han sover inne hos mormor i natt.

 

Pratade oxo lite med Sanna på msn innan, hon är med sin kompis familj till Spanien.. Dom har det jättevarmt o skönt.

 

Japp lite news från mig.. Nu ska jag kasta mig in i duschen, håll tummarna att jag inte halkar o slår en volt...

 

Dröm sött..

 

Puss I Pannan

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar