Bloggintresserade

lördag 9 augusti 2008

Jag ska försöka gifta bort sonens söta kompis =)








  


  


      
Jahaa då har vi haft besök av sonen, sambon plus deras gulliga kompis.

Vi har suttit o tittat på kampsport på tv;n... De gillar jag när de går vilt till..

Nina blev trött så hon åkte hem tidigare, magen börjar bli lite större nu.

Marcus har tagit såna fina bilder på henne, visst ja jag skulle frågat om

jag fick lägga ut en av dom. Men det hinner jag för dom kommer snart igen

för Putte glömde sin kavaj här  =)

 

Hmm är det någon som har en dotter som passar hans ålder 23..

Han är så jädrans mysig så jag vill para ihop Sanna med honom,

det är bara de att hon är alldeles för ung... Tråkigt ...

 

Ska strax hoppa i säng. Börjar bli

lite trött. Fattar inte varför de måste vara så kvavt ute. Det är

skitjobbigt.

 

Jo visst ja, jag måste ändra det jag skrev om Janne innan. Han hade INTE intuberats utan dom har trackat - traketomi.. Det är lika tråkigt de. Men nu blev de rätt i alla fall.

 

Oj nu serverar Kenth mig ett stoooort glas mjölk o ris choklad, o chokladkex.. Yummi...

Så nu säger jag natti natti.

 

Puss I Pannan

 

Pixel hjärtanen får ni gärna plocka om ni vill. Dom har jag gjort själv  =)

 
                                                 

 

  

   

1 kommentar:

  1. jag har ingen bekant att gifta bort. Ja, igår var det kvavt och fuktigt ute, 98% var luftfuktigheten, jobbigt. Men dricker mjölk och äter choklad mitt i natten? Kanske det är ett bra sömnmedel? Den tiden ligger jag sover. Hoppas att du får en fin lördag.

    SvaraRadera