Bloggintresserade

lördag 2 augusti 2008

Lilla söta Anna

I tisdags hade jag besök av Anna ( Lenas äldsta dotter )


Det gör så ont i mig för hon ser så lessen ut. Ja visst va det lessna stunder men även glada.


Hon hade med sig Vienetta glass ohhhh såååå gott de va.. Medans jag hade gjort en ljummen potatis sallad, gott goott.


Alla syskonen verkar må bra i alla fall. Det är skönt de.


Jag vet inte om jag har sagt de, men Lena har blivit mormor till en jättesöt liten flicka... Ja även att inte Lena finns mer så finns hon med i alla fall på sitt lilla sätt. Ingen kan ju ta ifrån henne varken som mamma eller mormor....


Juli månad har varit en tung månad. Ett år sen Lena gick vidare till ett annat "liv" utan krämpor mm.


Jag saknar henne, men ändå känns hon nära. Det är konstigt..


Lägger in några bilder på Anna. Hoppas att vi träffas snart igen gumman. Love U.


Puss I Pannan  


 


 



 



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar