Bloggintresserade

måndag 25 augusti 2008

Oro

 


Hade svårt att somna inatt. Jag låg o tänkte på vad jag ska få för svar. Jo jag vet att det är onödigt, men jag kan inte låta bli. Jag är skit nervös o rädd.


Jag vill inte känna den här rädslan som jag känner nu. Jag har haft den en gång innan o de va när Marcus fick åka in akut med pancreatit. De va riktigt illa, jag höll på att mista honom.


Vad är det som gör att det är något liten ändring på mitt hjärta ?


Varför är lymfan lite större ?


Hjälp, dagarna kommer att smyga fram. Jag vill veta nåt nu.


 



 

5 kommentarer:

  1. kommer att få goda resultat, tänker på Dig. Englands kramar

    SvaraRadera
  2. Du får säkert positivt svar, d.v.s. bra resultat. Lätt att bli orolig och särskilt som du inte har tid! Tid ska man ha till roliga saker. Kram missinassen.... eller morgon....

    SvaraRadera
  3. Vi håller både tummar och tår här, det kommer att gå JÄTTEBRA!!! En stor styrkekram till dig

    SvaraRadera
  4. Inte bra med oro..Låter som en klyscha men.försök å tänka på annat tills alla prover e tagna..Håller mina tummar å kramar dig

    SvaraRadera
  5. hoppas att allt ordnar sig. Förstår om det känns jobbigt innan du vet vad som är på gång. Jättekram till dig! Håller tummarna

    SvaraRadera