Bloggintresserade

måndag 11 augusti 2008

Egentligen så passar jag o min kille inte ihop.

Tilda o jag pratade med varandra innan om pojkvänner när vi va ute o gick med Teddy.

Tilda är ju 9 år o jag skrattar så gott åt henne. Hon sa till mig att

- Egentligen så passar jag o min kille inte ihop.

- Nähää vad menar du då ?

- Jo, jag är längre än honom.  Han är osmart o jag  är smart. Han är svartsjuk o det är inte jag.

- Ja men då vet jag precis hur du har de.

- Ja det är inte lätt

- Nä det är inte roligt när det ska vara så.

 

Hon är inne på samma bana som jag är.. Vi sa till varandra samtidigt en gång att killar

har ingen hjärna o vi båda började skratta.

Tänk att som 9 åring redan har upptäckt de som jag som är 42 år har upptäckt oxo.

Det är inte sant.

 

Ja de är både roligt o skönt att prata med Tilda. Vi är polare vi..

 

Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. stycken smarta tjejer som snackar smarta grejer.... de är grejer de :) Ta väl hand om varandra ni.Kram

    SvaraRadera