Bloggintresserade

lördag 16 augusti 2008

Lördag hela dan

 


Hmm fick titta efter om det verkligen va lördag .. Sitter här o pimplar lite kaffe o försöker fungera. Jag har så mycket som vill ut, men ändå tar de emot att skriva. Jag vet inte varför ?


Jo visst vet jag de.


Det är lite jobbigt här hemma. O har varit de länge.


Igår kväll när Kenth kom hem från jobbet så hade jag kört diskmaskinen, så jag sa till honom att det va färdigdiskat. Alltså rent. Två ggr sa jag de.


När jag ska börja plocka in i dag så ser jag SMUTSIG DISK LIKT FÖRBANNAT..... Ja de är INTE första gången.


Ok jag måste ta hänsyn att han hade jobbat 12 timmar. Men jag tar alltid hänsyn så är det bara.


 


Puss I Pannan


 


 

2 kommentarer:

  1. grattis till 5årsdagen ja jag menar gifta som gifta vänta bara när 7.årskrisen kommer:)) näääeee puss kunde inte låta bli de vet du fast lite elak e ja allt...:)

    SvaraRadera
  2. skitkärring, akta dig du, är du inte snäll så ska jag nog se till så både du o rullen åker ner för en låååååång backe hehehe.. puss

    SvaraRadera