Bloggintresserade

torsdag 21 augusti 2008

En patient kommer

En patient kommer in till läkaren o säger:
-Lova att inte skratta.
-Naturligtvis.Jag har arbetat som läkare i 20år o jag har aldrig skrattat åt en patient.
Patienten tar då av sig byxorna o kalsongerna o visar upp det i särklass minsta könsorganet läkarn har sett.Det e inte större än korken till en kulspetspenna.
Läkaren kämpar för att inte börja skratta,men kan inte hejda en fnissning som utvecklas till en ordentlig skrattattack.
I flera minuter står läkaren dubbelvikt med tårarna rinnande innan han kommer till sans o säger:
-Jag ber så mkt om ursäkt,jag vet inte vad som tog åt mig.Jag lovar att det inte kommer hända igen.:
-Okej,vad har du nu för problem??


 



-DEN e svullen!!!

1 kommentar:

  1. Hrmmm,inget att skratta åt,va? Hujedamej. Kram från en Mamsi :)

    SvaraRadera