Bloggintresserade

söndag 3 augusti 2008

En sevärd film

Snacka om att det är varmt både ute o inne. Kvavt som 17. Har precis varit ute o vallat 3 av mina killar. Den 4;e vallar sig själv från jobbet till bussen, från bussen till hemmet  =)


Mao så har de varit först i led - Teddy - Jag - Zimba - Snobben.. Snobben mjauar o pratar med mig nästan hela tiden. Teddy hade kissat av sig, sen va de dags för Snobben att bajja... Tur att man har bajs påsar med sig  =)


Jo då,, om jag ser när katterna gör ifrån sig så plockar jag upp de oxo..


Båda katterna är inne, Teddy ligger o pockar på uppmärksamhet. Hmmm antingen är han lite pilsk o vill ut igen till löptikarna eller så är han hungrig..


Ut går vi inte nu, så därför ska jag ge honom lite att äta...


Hoppas att det har varit en bra dag för er...


Puss I Pannan


 


Filmen / North country



Tid: 21:00 - 23:15


 


Amerikanskt drama från 2005. Delvis verklighetsbaserat drama om en lång juridisk kamp som förs av en grupp kvinnliga gruvarbetare. Kvinnorna får utstå en fientlig arbetsmiljö, återkommande smädelser och oönskad beröring när de blir de första kvinnorna som jobbar i Eleventh Mines i Minnesota.


I rollerna: Charlize Theron, Elle Peterson, Frances McDormand, Sean Bean, Woody Harrelson. Regi: Niki Caro.

3 kommentarer:

  1. VAD DU SKRIVER TREVLIGT OCH ROLIGT,;-) AHA,, TEDDY ÄR "PILSK", VA?,;-) OCH DU ÄR ETT FÖREDÖMME BANNE MIG,, PLOCKAR UPP EFTER KATTERNA OXÅ,, STRÄCK PÅ DIG,, JAG BLEV STOLT ÖVER DIG,,,,.)))
    mmmmm,,,, "IL DIVO" - JAG BLEV LITE SOTIS DÄR ETT TAG,, TÄNK DU HAR SETT DEM I VERKLIGA LIVET,, oj, oj.......
    KRAMEN VÄNNEN / SIR F p.s. lyssna på gregorian d.s

    SvaraRadera
  2. VILKA BILDER, FOTON PÅ IL DIVO, TACK! - SÅG JU ATT DU ÄVEN GILLAR MIN ABSOLUTA FAVORIT ALLA KATEGORIER ELVIS,;-)))
    mmmmm,,,,, JAG NJUTER AV ÖGONBLICKET, AV IGENKÄNNANDE..
    KRAMEN / SIR F

    SvaraRadera
  3. stumpan :) Hoppas det gick bra på dedär besöket du skulle till idag.Kram får du av mamsi :)

    SvaraRadera