Bloggintresserade

onsdag 27 augusti 2008

BEHÖVER ERA RÖSTER / TACK

Bilderna som du tävlar med ska ha sommartema och det är sajtens besökare som utser vinnarna. Besökarna kan ge varje bild ett betyg mellan 1 och 10.

Det går bara att rösta en gång på varje bild och den bild som har bäst snittbetyg när tävlingsperioden är över har vunnit.



Röstningen avslutas 31 augusti


 


Rösta bild nr 1


Rösta bild nr 2


Rösta bild nr 3


Rösta bild nr 4


Rösta bild nr 5


Rösta bild nr 6


Rösta bild nr 7


Rösta bild nr 8


Rösta bild nr 9


Rösta bild nr 10


Rösta bild nr 11


 


Satt nu o såg den här tävlingen så jag bara tog några bilder o la in. Har inte hunnit gå igenom alla, så jag får se om jag lägger ut fler =)


Ska skriva lite i morgon igen..


Tack vad ni är gulliga, tack för era kommentarer, tankar o kramar, det värmer..


Hoppas att ni sover gott nu.


3 kommentarer:

  1. hur det går med dig?
    Kram

    SvaraRadera
  2. men har VÄRLDENS TRÖGASTE UPPKOPPLING!!! Ska försöka titta mer ikväll när jag kommit hem, om jag orkar. E hemma rätt sent så, men annars smiter jag in i morgon bitti.
    Kram o tack för jättefin kommentar

    SvaraRadera
  3. En del av mitt meddelande la sig i rubriken...:-)
    "Nu ska jag jobba skulle ju legat sist i meddelandet...

    SvaraRadera