Bloggintresserade

onsdag 19 december 2007

Vem Tomten är =)












     

 

God Eftermiddag ! ! !

Jahaa då har mamma fått sitt första lilla "snusk" mail.

Från vem ?

Mig såklart hahahaha.

Jag vet precis hur hon kommer att säga.

- Nääää men ANNELIIIIIII......................  Sånt där skit vill jag inte veta av.

- Men lilla mamma jag ville ju bara visa vem Tomten va hahaha.

Ahh hon tål. Hon ska härdas. Hon har ju internet nu hehe.

Sitter här o försöker komma på vad jag ska handla mer än

julskinka  =)

Jag ska i alla fall åka ner till Ica o hämta ut ett paket från Telia.

Jag har beställt alla gratis kanaler o dom får jag ha ända till  09-02 Jippiiii

sen säger jag upp de. Tänker inte betala en massa pengar på sånt.

 

Jag blev så full i skratt när jag berättade för mamma att jag hade beställt detta så

sa hon att ja men då kostar de ju en massa pengar. Nä lilla mamma de är gratis.

Ja men då är det nåt lurt. Hon vet att jag jämt åker på en massa o allt blir fel.

Men jag sa att de va så. Då säger hon ;

- Ja men får du plats med alla dom kanalerna på tv;n ??

skratt skratt skratt skratt skratt.

 

Det är så roligt när jag får skratta både åt henne o med henne.

Jag älskar när vi gör bort oss, särskilt när man kan dela det med ALLA....

En sommar så va de bråk med grannen här. För att göra en lååååång historia kort.

Grannen hade snott mammas askfat , det va på den tiden vi rökte. Vi letade efter fatet, det va

ett som hon hade målat själv. Vi ville hitta de för vi skulle göra en polisanmälan, ja inte för den skull

utan för hon hoppade på oss, gapade o skrek mm.

Vi gick till soprummet för att kolla där. Jag står utanför o väntar medans mamma letar.

Det kommer ett par o går förbi när jag säger med ynklig röst o ser alldeles förstörd ut ;

- Mamma skynda dig, hittar du nån mat jag är så hungrig......

Mamma tittade upp o såg när dom gick förbi så hon bara stönade, hon hade nog gärna klappat till mig oxo

hahahahahaha....

Vi hittade en del till askfatet, som vi måste visa polisen.

Sen blev hon lugn kärringen.... (grannen)

 

Nä nu är kaffet slut o jag måste åka.

Ha en bra dag.

Puss I Pannan

 

 

     

1 kommentar:

  1. snacka om skönt äntligen bevisat vad jag sagt hela tiden du e knäpp:))kram o puss ....hälsa lilla mamma på msn från mej:)

    SvaraRadera