Bloggintresserade

söndag 16 december 2007

O glöm för tusan inte att de är Miami Ink

Jaha då har lilla mamma internet. Vilken tur att det finns supportrar man kan "flirta" med lite... O att dom har tålamod, det är inte alla som har kan jag lova.


Fy f-n rent ut sagt om nån ska förklara nåt o blir gräsligt jobbig då säger man till slut att visst fattar jag nu....TUSEN TACK för hjälpen  =)


Eller som jag brukar fråga dom om det är jobbigt eller så säger jag nåt annat dumt  =)


Så nu är det bara resten kvar. Att lära mamma datorn/nätet, det kommer att ta ett år ungefär.... Nä då, det tar den tid det tar.


Nu ska stackars Teddy få lite mat, han är nog hungrig.


O jag ska ta en liten värkispylla o sträcka ut ryggen hos Hilding  =)


Ha en fin kväll. O glöm för tusan inte att de är Miami Ink.....


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar