Bloggintresserade

fredag 7 december 2007

*** ANDRA ADVENT ***


 


Snart är det Andra Advent.


Jag önskar att allt detta va över. Ser inte alls fram emot julen. Inget blir som det har varit innan.


Tack för era gratulationer till Marcus, jag blev så glad. Ja han blev flickornas favorit redan i lekis... Farligt farligt.


Jag skickade ett sms till Marcus spöktimmen innan hans födelsedag som jag brukar. Jag fick tillbaka nåt helt underbart.



 


Va bara tvungen att spara detta. Vill inte att de försvinner från mig.


Ha en bra kväll o en fin advent/helg o allt därtill.


Det är fortfarande lite tungt, men jag kommer tillbaka, jag går ingenstans....


Va rädda om er. Ta hand om varandra.


Puss I Pannan


 


Tänker på Janne, han är fortfarande inte vaken, dom vill att han ska sova. Dom skulle visst göra en gastroskopi idag, får se vad den säger. Det blir snart bra , eller hur Anita. Puss


 

2 kommentarer:

  1. ...spara...vad gulligt!

    SvaraRadera
  2. Hej Illena! Den som söker hon finner tack vare slumpen! Eller hur!? Läste vad du bl.a skrivit om din Marcus. Citat: Min älskade son. Han föddes Dec 85.
    Alla föräldrar säger att deras barn är dom mysigaste, gosigaste som finns. Men det finns bara ett barn, min son som är den mysigaste. Som ni märker så är jag en mycket stolt mamma.
    .......
    Jag kan inte beskriva hur mycket jag Älskar Honom.
    Mamma Älskar Dig

    Jag kan verkligen hålla med dig om att Marcus är världens mysigaste precis som mina två. Vad kan detta bero på om inte de underbart perfekta generna från deras gemensamma pappa. Vi kan bara tacka våra lyckliga stjärnor. Men alla barn är helt uuunderbaaaaara, en gåva som ej kan mätas med någon eller något. Puss I Pannan som du brukar skriva ;o) Sköt om dig!

    SvaraRadera