Bloggintresserade

lördag 22 december 2007

*** 4;e Advent ***











 

 



 

2 Dagar kvar till Julafton.  Fjärde Advent tänder jag redan

i dag....

Jag känner mest att jag inte vill fira den.

Jag skulle slå in julklapparna i går, men det blev bara två, så

jag har resten kvar o det måste jag göra i dag.

Ja de är inte så många, så det är ganska snabbt gjort.


Jag ringde till min gamla faster i går kväll.

Det är alltid hon som hinner ringa först o önska en

god jul,,,, men i år hann jag.

Vi har ingen direkt kontakt så, men vi kan prata om allt.

Självklart så kom vi att prata om det som gör så fruktansvärt ont nu

sen va de kört för min del o jag bara grät.

Men det va skönt att prata med henne.


I går hade jag kunnat haft en hårig stor nalle o kramats med, men det blev inte så.

Hoppas att det blir snart.


Oj klockan är redan halv 3. Kanske ska sätta i gång så jag blir klar.

 

Hade ju glömt att lägga ut julmallarna, men det finns en länk i inlägget under här, med

lite juliga bilder.


Ha en bra dag


Puss I Pannan

 

Hmm vem vet - kanske är de jag som är Tomten   =)


 



5 kommentarer:

  1. ...dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000022 december 2007 kl. 18:39

    tomtemor ;) Vad skönt att det fanns en "faster-axel" att gråta mot...Att gråta är läkande,du ska se det blir bättre en dag.Inte ge upp vännen..Försök plocka fram så mycke positivt du bara kommer på så känns det lite lättare..Stor julkram med massor av tröst...

    SvaraRadera
  3. Kikar in å önskar dig en jättefin dag, jag känner med dig. Och jag grät igår jag oxå, jag tycker ju att själva julen ÄR påfrestande, men det bästa är barnen. Kramisar till dig Åsa

    SvaraRadera
  4. få gråta ut ibland, och har man då någon som är med och lyssnar och bryr sig, så är det mycket lättare. Hoppas att det är du som är tomten och att du besöker mig. Det ser jag framemot. Ha en finfin 4:e Advent och massa julkramar till dig.

    SvaraRadera
  5. bättre nu? Det brukar hjälpa att prata o får gråta ut, jag gjorde detsamma häromdagen. Nu får du många julkramar här o klapp på kinden din! God Jul!

    SvaraRadera