Bloggintresserade

lördag 29 december 2007

Sen har de hänt lite konstiga saker här











 

Det känns så tomt.  Det gör fortfarande ont.

Min värk blir inte bättre av att ha det så här, psykiskt ska vi bara inte tala om.

Nä så de gör vi inte.

 

Sista tiden så har jag drömt väldigt mycket. Om olika personer, olika ställen osv.

Det har handlat om att jag har gått runt bland folk för att leta reda på Marcus för han har problem.

O när jag hittar honom till slut så ligger han utslagen o ser inget - han gör inget.

Jag vill bara att han ska komma hem.

 

Sen har jag drömt om en gammal kärlek igen från skoltiden. B har hängt med i många år nu i

mina drömmar. Även i natt. Jag kan fortfarande känna hans sexiga bringa , ser den framför mig =)

 

Har drömt om Lena, ja det har jag gjort till o från sen hon dog. Hon kommer till mig för att

trösta mig, ge mig råd. Ja hon ser till så att jag mår bra. Det konstiga är att jag drömde om Lenas syster.

Jag har inte träffat henne, men jag vet att dom hade kontakt.  Jag drömde att jag skällde ut systern för att

hon talade om för Lenas barn hur dom skulle göra osv, hon gapade o skällde ut dom. Men jag talade minsann

om för henne att hon inte skulle lägga sig i. För om Lena hade levt så hade hon fått på taffsen.

Nu är det ju så att detta är en dröm o det skulle säkert INTE hända i verkligheten. Jag känner henne inte.

Men hon verkade vara en bra syster.

 

Sen har de hänt lite konstiga saker här, det började nästan direkt när Lena dog.

Det va precis som om någon va i min lgh. Särskilt i köket.  Sen för ett tag sen så ringde telefonen

två ggr. Jag kunde nästan SVÄRA på att de va Lenas röst jag hörde. Jag satt tyst o lyssnade sen frågade

jag vem hon sökte.  Hon sa bara att hon hade ringt fel, men hon hade rätt nummer. Hon skulle försöka igen

men hanmnade hos mig. Då sa hon bara - Är det Anneli igen ? Sen la hon på.

 

Det kändes lite obehagligt. För Lena älskade att chockera alla.

Det skulle inte förvåna mig om hon sitter tillsammans med mig i soffan o fiser oxo hahaha.

Hon va lätt att älska .

 

Ha en bra dag .

 

Puss I Pannan

 

 

1 kommentar:

  1. 000000000000000000029 december 2007 kl. 21:05

    om man inte kan önska sej nåt så intensivt att man sen tror att det är på riktigt.Psyket är en komplicerad apparat som inte är lätt att förstå sej på..Vill ge dej en tröstekram,vännen.

    SvaraRadera