Bloggintresserade

måndag 24 december 2007

Julen är över

Skönt nu är jag hemma. Julen har gått sakta, den har varit tung o skit jobbig. Men det har ändå gått ganska bra. Det va precis som om Tilda ville hjälpa mig genom julen. Hon har varit omkring mig mycket mer än vanligt..


Jag är så glad att barnen har varit där nu när det har varit jobbigt när inte sonen o sambon va med.


Mamma sa till mig när jag kom hem att hon hade sett på mig flera gånger att jag hade det jobbigt. Så strax ska jag lägga mig.


Det har varit god mat, har inte ätit för mycket varken mat eller godis. Det va så många julklappar. Många o fina. Alla va nöjda.


Gröt - skink macka. Sen skrapade vi lotter som vi alltid köper. Kommer inte ihåg hur mycket vi vann, men lite va de, så det blir nya lotter. Ok jag somnade det sista för jag orkade inte mer.


Hoppas att ni har haft en super mysig jul.


Nu väntar Hilding på mig... Dröm sött mina vänner.


Puss I Pannan 

10 kommentarer:

  1. Ja, skönt att dagen är över... Nu dröjer det ett helt år till nästa gång... Själv har jag haft det bra, även om jag inte dragit några växlar på denhär dagen, men god mat o mys i största allmänhet, nostalgitripp med Kalle på TV o annat som förgyllt dagen... så jag känner mig helt nöjd. Ha dé så gott nu, o vi hörs! ;-)

    SvaraRadera
  2. Nu vänder det tillbaks till det vanliga igen för ett par dar! Men jag tycker nog att det känns rätt vanligt ändå, jag! Hoppas du känner dej någorlunda okej! Kramar om!

    SvaraRadera
  3. tack för hälsningen i min gb. lätt att glömma kolla den =)
    God fortsättning! KRAMIS

    SvaraRadera
  4. Efter-regn kommer sol26 december 2007 kl. 20:28

    och tack för hälsning!
    Här har julen firats på liknande vis, ett par småvinster till nya lotter med!
    Ha det så bra! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  5. 000000000000000000026 december 2007 kl. 20:54

    mä sen e det som van...önskar och hoppas att allt blir bara bättre och bättre.KRAAM lilla du.Tänker på dej.

    SvaraRadera
  6. bra, julen är över. Sköt om dig väl, var försiktig med dig. Många styrkekramar till dig.

    SvaraRadera
  7. Här får du tankar o kramar o många har det inte lätt i dessa tider! Kram igen till dig!

    SvaraRadera
  8. Ja julen är tung, jag tror det är väldigt många som känner så. Men nu går vi mot ett nytt år och jag önskar dig ett nytt å jättebra år. å jag önskar dig en bra dag idag oxå. Kram Åsa

    SvaraRadera
  9. allt ordnar sej...så ere bara så opp med hakorna...:)skämta bara lite menade ju mina :{ kram

    SvaraRadera
  10. tillbaka...i pannan..

    SvaraRadera