Bloggintresserade

söndag 30 december 2007

Ut med det gamla In med det nya ?!?.


 














 


 

Ja då sitter man här o känner att tiden rinner iväg.

Ibland kan det vara skönt att tänka. Men sista tiden har det bara gjort ont.

Ska de nånsin bli mitt år ?

Jag vet att det blir vad man gör de till, men det är inte så

jävla enkelt . Hade det varit de, så hade jag gjort nåt

för längesen.

 

Året slutar på sämtsa tänkbara sätt. Det har aldrig gjort

så ont i mitt hjärta som det gör nu.

Känner mig bara så lessen - tom - inte behövd.

Vad kommer alla tårar i från ?  Dom måste ju ta slut  ?

 

Känner att jag inte ska gråta över mitt  " lilla "  när det finns så

många andra som har det värre.

Men detta är illa nog för mig.

 

Näst sista dan på 2007

Tänk om man kunde stanna klockan. Få tillbaka det man har

gått miste om sista tiden. 

 

Morgondagen kommer att gå med snigelfart.

Hoppas att jag kan sova så mycket som möjligt.

Vill inte känna smärtan, vill inte gråta mer.

Tur att man ska vara ensam, då är det ingen som ser eller hör.

 

Ut med det gamla In med det nya ?!?.

 

Puss I Pannan

 


 

 



 

 

 

 

 

 

5 kommentarer:

  1. du vet att jag tänker på dej...o vet hur du har det...men man e kanske inte till så stor tröst just nu ..tycker oxo just nu att allt e skit...o de har ju sina orsaker men de e enkelt o säga ryck opp dej för de e inte så jäkla lätt jag vet.....kram älskar dej ..ps mycket fin bild!

    SvaraRadera
  2. ...Nytt År önskar jag Dig!

    SvaraRadera
  3. känner för att gråta illena ska du göra det! Det brukar lätta lite. Nu får du kramar här o en liten näsduk, varsågod! Kram igen! O nästa år vill kanske bli lite bättre! Kramar igen!

    SvaraRadera
  4. massa fina blomsaker av dig o det syntes det där med muspilen. TACK! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vill önska dig ett fantastiskt gott nytt år å en härlig avslutning på det gamla. Ha det allra bäst Kramisar Åsa

    SvaraRadera