Bloggintresserade

söndag 23 december 2007

Da´n Före Doppare Da´n












 

            

Paketerna är inslagna - skinkan kokar.

Teddy är mätt o belåten o jag är hungrig.

 

Det har varit en sån där jobbig natt igen med värk o ångest.

Usch de är så jobbigt. Men snart är jul o nyår över.

 

Tack o lov att man har goa grannar. Jouko hjälpte mig med att plocka

ner ett program som måste ha för att bränna,,,, ja ni vet  =)

 

Sen har jag ju fått alla mina kanaler. Telia hade skickat med hur mycket som helst

så jag försökte o läsa lite men jag gav upp. Det är första gången jag ger upp så.

Ja ok, med nåt jag klarar av.

Men jag fick låna en annans man... Jennies - Robert. Tänk att jag bara vill

kalla honom för Jimmy... Jag har sagt de till honom några gånger, så han undrar väl

vad som är på gång  =)


Så nu har jag lite fler kanaler. Det va så roligt att titta på Animal Planet.

Jag funderar på att köpa en sån där uppblåsbar madrass som jag kan ha

i vardags rummet så jag kan somna till alla djur o natur program  =)

 

Nu ska jag kolla så kameran är i ordning tills i morgon.  O att Teddy har med

det  han behöver. Ja de är ju inte mycket.  Sen är det min skit som ska med oxo.

 

I morgon vid den här tiden så är det snart över.  I alla fall Julafton. Sen är det bara Nyår kvar.

 

Ha en fin kväll mina vänner.

Ska ta en runda till er lite senare..


 Puss I Pannan 

 

Snälla kom till Mig i drömmen i Natt i alla fall

   

   

10 kommentarer:

  1. 000000000000000000023 december 2007 kl. 20:59

    Underbart är kort.....eller hur man ska uttrycka de...det är en jobbig högtid på många sätt ch för många,många....Usch ja och ack....Ha det så gott du kan,min vän.Allting har en ände å körven den har de me..2...hehe.KRAAAAM på dej

    SvaraRadera
  2. hade jag gärna stått över i år. Hoppas att du får en fin jul min vän! Puss och kram!

    SvaraRadera
  3. God jul till dej med! Du hade lyckats med 3 inlägg i gästboken så nu känner jag mej riktigt god julad, Haha! Ta julen med ro det gör jag! Julekramar

    SvaraRadera
  4. ... till dig, o hoppas att helgen blir det bästa... ändå... Kramizar ;-)

    SvaraRadera
  5. Önskar jag dig å en underbar julhelg kramisar Åsa

    SvaraRadera
  6. 000000000000000000024 december 2007 kl. 11:33

    ännu en julkram till dej ;) Vi ska nog fixa den här julen med sen går det mot ljusare tider...

    SvaraRadera
  7. och jag önskar dig en riktigt god fortsättning!! Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  8. och jag önskar dig en riktigt god fortsättning!! Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  9. Nu får du ha det bra o att du kan bli lite glader när du ser dessa rader,oj, rim! Inte så lätt alltid! Många varma kramar till dig nu! Kram!

    SvaraRadera
  10. en god fortsättning å hoppas att julen vart alldeles underbar Kramisar Åsa

    SvaraRadera